Xarrada 'Artifact-centric Business Process Models in UML?

Data de la notícia: 21-01-2015

Divendres que ve 30 de gener a les 11:30 del matí, en el Saló d'Actes de la Politénica I, tindrà lloc la xarrada 'Artifact-centric Business Process Models in UML'.

La xarrada serà realitzada per Ernest Teniente López:

Ernest Teniente, doctor per la Universitat Politècnica de Catalunya, és professor del Departament d'Enginyeria de Serveis i Sistemes d'Informació de la mateixa universitat. També ha sigut investigador visitant en el Politècnic de Milà i en la Universitat Roma Tres. Ha estat en actiu en els camps de l'enginyeria del programari i les bases de dades per més de vint anys.

Dirigeix estudis de recerca sobre modelatge conceptual, raonament automatitzat en esquemes conceptuals, problemes d'actualització de bases de dades i integració de dades. És autor de més de 60 publicacions científiques en conferències internacionals i revistes en els camps de l'enginyeria del programari i bases de dades i se li convida de forma regular a formar part dels comitès de programa de conferències internacionals. Ha coordinat diversos projectes de recerca a nivell local i nacional, a més de col·laborar assíduament amb grups de recerca internacionals.

La seua experiència docent inclou assignatures de grau i postgrau sobre anàlisi i disseny de programari, enginyeria de requisits i bases de dades avançades. Ha supervisat estudiants a tots els nivells: grau, màster i doctorat.