Enginyer de Camins rep Beca per al MBA de Philadelphia

Data de la notícia: 25-07-2014

Logo Grande

La beca és per a estudiar el MBA de Wharton en Philadelphia

L'antic alumne de la EPS Juan Antonio Vicente Afonso va rebre fa una setmana la Beca de la Fundació Juan Miguel Villar Mir per a estudiar el MBA de Wharton en Philadelphia, beca que només li concedeixen als enginyers de camins (titulació que va obtenir en la Universitat d'Alacant).

La dotació, de 200.000 dòlars, permetrà que Juan Antonio Vicente curse el seu màster en Wharton School of Economy, considerada com la millor escola de negoci del món.

Aquesta beca d'excel·lència, que la Fundació Villar Mir convoca cada any, compta amb un gran prestigi a nivell nacional, a més de les possibilitats de formació que oferirà al titulat de la UA.