Matrícula 2014-15

Data de la notícia: 07-07-2014
Visites: 19442

La Universitat d'Alacant ja ha aprovat, en consell de govern, el procediment de matrícula per al curs 2014-15, pots consultar la informació general que ha preparat l'Oficina d'Informació a l'Alumne en aquest enllaç

NOVETATS:
  • El pagament de la matrícula d'estudis oficials en la UA es realitzarà de forma fraccionada en 4 terminis per domiciliació bancària
  • La domiciliació bancària es podrà realitzar en qualsevol Banc o Caixa d'Estalvis de la zona única de pagament en euros (SEPA)

Per a açò s'haurà de lliurar l'ordre de domiciliació emplenada i signada per la persona titular del compte bancari en la qual es va a domiciliar el pagament de la matrícula. Aquest document s'obté a través de campus virtual en el moment de realitzar la matrícula.

En aquest enllaç tens la informació sobre el pagament de matrícula per al pròxim curs