Concurs Europeu de Navegació per Satèl·lit (**ESNC)

Data de la notícia: 07-04-2014

Logo Grande

9 d'Abril Jornada informativa ESNC

Tens una idea per a aplicacions de navegació per satèl·lit?

El Concurs Europeu de Navegació per Satèl·lit (ESNC) arriba a la Comunitat Valenciana de la mà del Val Space Consortium i dels Parcs Científics Valencians.

Aquest concurs europeu d'innovació premia les millors idees per al desenvolupament d'aplicacions de navegació per satèl·lit, cercant els millors serveis i productes que utilitzen aquesta navegació en la vida quotidiana.

Aquest concurs, promogut per l'Agència Espacial Europea, va dirigit a estudiants universitaris, investigadors, empreses, spin-off i qualsevol persona física major d'edat que generen una idea innovadora que puga ser duta a terme, doncs no importa l'estat de desenvolupament en el qual es trobe el projecte, servei o idea de negoci. De fet, alguns premis estan orientats a afavorir el desenvolupament de la idea inicial per a convertir-la en una realitat empresarial.

El total dels premis està valorat en 1 milió d'euros aproximadament i inclou diners en efectiu, espais en incubadores d'empreses, formació per a emprenedors, suport tècnic i comercial, així com accés a experts i finançament públic entre uns altres.

La jornada informativa en la província d'Alacant tindrà lloc el pròxim 9 d'Abril en les instal·lacions del Parc Científic de la Universitat Miguel Hernández d'Elx a partir de les 11.30 hores.

MÉS INFORMACIÓ

INSCRIPCIONS