IAESTE EPS: fes pràctiques pagades en l'estranger el curs que ve

Data de la notícia: 24-03-2014

Logo Grande

¿T'agrada viatjar? ¿Vols fer pràctiques pagades en empreses en l'estranger? Llavors has de conèixer IAESTE. DIJOUS , 3 d'Abril, a les 13 hores, en el Saló d'Actes de la Politècnica I, la delegació de IAESTE en la EPS donarà una xarrada informativa dirigida a totes les titulacions.

A causa de la vaga d'estudiants la xarrada es trasllada al Dijous 3 d'Abril en el Saló d'Actes de la Politècnica I, a les 13 hores

AESTE és una Associació Internacional per a la realització de pràctiques en empreses de l'estranger. Reconeguda per la UNESCO, està present en més de 80 països de tot el món i a nivell nacional, en més de 50 centres universitaris. És una de les plataformes més actives per a la mobilitat d'estudiants i que està present en la Politècnica.

Acudeix a la xarrada informativa que la delegació de IAESTE en la EPS donarà dijous, 27 de març 3 d'Abril, en el Saló d'Actes de la Politècnica I, a les 13 hores i coneix la forma d'aconseguir pràctiques remunerades en l'estranger com ja ho han fet altres estudiants de la EPS.

Si t'interessa saber més del programa d'IAESTE per al curs 14/15, posa't en contacte amb la seva delegació a la Politècnica, a través de l'email iaeste@eps.ua.es o en el seu grup de Facebook https://www.facebook.com/groups/261587187323213/?fref=ts

Sotsdirecció de Relacions Institucionals i Pràctiques en Empresa
Escola Politècnica Superior