Petició de súplica per a continuació d'estudis

Data de la notícia: 31-07-2013

Del 2 al 6 de setembre

Els alumnes rebran a la fi d'agost una comunicació des de gestió acadèmica indicant-los que no compleixen la normativa de permanència i que han de sol·licitar la súplica, si volen continuar els estudis, ja que tindran l'expedient bloquejat.

Els alumnes de primer curs matriculats per primera vegada en 2012-13 que no hagen aprovat un mínim de 12 crèdits, així com aquells alumnes que no hagen superat el 30% de les assignatures matriculades, podran sol·licitar la súplica per a  continuar estudis mitjançant aquest formulari web, que estarà habilitat del 2 al 7 de setembre. Pots consultar un quadre resumeixen de la normativa de permanència ací.

Els alumnes que sol·liciten la súplica hauran d'emplenar el FORMULARI, imprimir-ho i presentar-ho en el REGISTRE de l'Escola Politècnica Superior (al fons del passadís que està a l'esquerra del Saló d'Actes de Politècnica I) juntament amb els DOCUMENTS que justifiquen el baix rendiment acadèmic (certificats mèdics, contracte de treball o nòmines, circumstàncies familiars, etc).
Per a emplenar el FORMULARI, s'haurà d'accedir amb l'usuari i password de l´EPS. Per a qualsevol problema amb l'usuari comunique-ho a través del contactar.

Formulari de sol·licitud