Consultor extern Sistema de Cooperació en Informació Tecnològica entre les Oficines Iberoamericanes de Propietat Intel·lectual

Data de la notícia: 23-07-2013

Logo Grande

Fins al 26 de Julio: lloc de consultor extern per a la implementació d'un Sistema de Cooperació en Informació Tecnològica entre les Oficines Iberoamericanes de Propietat Intel·lectual

A iniciativa d'alguns països d'Amèrica Llatina, Espanya i Portugal, van donar el mandat a la Secretaria General Iberoamericana (**SEGIB) d'elaborar un Programa Iberoamericà sobre Propietat Industrial i Desenvolupament, amb la col·laboració de l'Organització Mundial de la Propietat Intel·lectual (OMPI), per a promoure el desenvolupament de les societats iberoamericanes mitjançant l'ús estratègic de la Propietat Industrial en suport a les polítiques públiques i el seu aprofitament com a instrument de competitivitat per part dels sectors industrial, comercial i de recerca dels països de la regió.

Entre les activitats del Pla es contempla el disseny d'un Sistema de Cooperació en matèria d'Informació Tecnològica entre les Oficines Iberoamericanes de Propietat Intel·lectual (ONAPI´s) amb un pla d'activitats elaborat per un consultor extern.

Aquest consultor serà l'encarregat de:
·         Disseny d'un Sistema de Cooperació en Informació Tecnològica
·         Disseny d'un Pla d'Acció per a l'enfortiment de les capacitats de les ONAPI´s en Informació Tecnològica
·         Implementació del Sistema de Cooperació entre Oficines en Informació Tecnològica
·         Suport i acompanyament a les Oficines per a la implementació d'activitats que permeten la materialització del Sistema de Cooperació
·         Realització d'un informe i una avaluació conjunta amb el Comitè d'Informació
·         Tecnològica sobre del funcionament del Sistema de Cooperació

El perfil i modalitat de contractació del consultor s'especifiquen en el document adjunt.

Termini màxim de lliurament:
Els interessats podran enviar el seu Curriculum Vitae amb tota la documentació fins a dia 26 de Julio en format electrònic a l'adreça de correo electrónico sec.iberoamericano@inpi.gob.ar

Més informació en: sec.iberoamericano@inpi.gob.ar