Curs d'Estiu 29, 30 i 31 de Julio : Desenvolupament d'Aplicacions de Office SharePoint per a Marketplace

Data de la notícia: 21-06-2013

Durant els dies 29,30 i 31 de Julio s'impartirà en l'Escola Politècnica Superior el curs Desenvolupe d'Aplicacions de Office SharePoint per a Marketplace. El curs tindrà 20 hores de durada i 2 crèdits CECLEC.

Informació del curs:

El món del desenvolupament d'aplicacions està canviant a passos engegantits, en part, gràcies al triomf del sistema de marketplace per descarregar aplicacions en els mòbils, d'altra banda, gràcies a la inclusió d'aquest tipus de sistema de mercat d'aplicacions sobre el propi Windows 8 (recentment sortit). No obstant això, tant Office 2013 com SharePoint 2013 (plataforma de col·laboració i gestió documental) no han deixat escapar aquest tren i s'han sumat al concepte de mercat d'aplicacions, de manera que qualsevol usuari que utilitzi aquests programes pugui descarregar les nostres aplicacions, amb tot el que això comporta, és a dir, des de poder vendre les nostres aplicacions fins a poder utilitzar-les amb altres finalitats no remunerades.

Amb aquest curs els alumnes tindran l'oportunitat d'aprendre a manejar tot tipus d'eines que faciliten la programació d'aplicacions Office i SharePoint (i web en general) i d'aprendre totes les bones pràctiques de cara a poder publicar les nostres aplicacions en el mercat d'aplicacions. A més els alumnes podran començar amb un projecte en el qual començaran aquest tipus de desenvolupaments, sumant així aptituds al seu currículum que els vindran molt bé per a la seua inserció laboral en aquest àmbit.
 Més informació en l'adreça web