Jornades 'Inspecció i avaluació estructural, energètica i d'accessibilitat d'edificis existents. Informe ICE'

Data de la notícia: 04-06-2013

Logo Grande

Alacant, 11-12 juny Tarifa reduïda estudiants: 50€

Veure programa i inscripcions

Jornades amb un enfocament pràctic, que el seu objectiu és dotar a l'assistent del coneixement bàsic i fonamental per a dur a terme la inspecció tècnica d'un edifici existent i poder avaluar les principals lesions que presenta, des del punt de vista estructural, energètic i d'accessibilitat.
Aquesta fase prèvia de diagnòstic permet al tècnic l'elaboració de la Inspecció Tècnica d'Edificis (ITE), obligatòria en edificis de més de 50 anys, amb el nou enfocament previst en l'esborrany del pròxim Pla d'habitatge que inclou, a més de l'observació de l'estat de conservació de l'edifici, la seua avaluació energètica i estudi d'accessibilitat.
En les jornades s'impartirà el procediment HISSE, utilitzat per la Generalitat Valenciana per a la concessió d'ajudes a la rehabilitació i assumit per diferents ajuntaments de la Comunitat Valenciana com a procediment bàsic d'Inspecció Tècnica d'Edificis.
Aquestes jornades han sigut organitzades per l'Institut Valencià de l'Edificació en col·laboració amb els Col·legis professionals d'arquitectes, aparelladors i enginyers d'edificació de la Comunitat Valenciana, en relació a l'exercici de les competències que tots dos col·lectius professionals tenen en la inspecció tècnica d'edificis.
AVÍS: A tots els inscrits a les jornades se'ls obsequiarà amb les dues publicacions elaborades pel IVE: "Guia per a la inspecció i avaluació preliminar d'estructures de formigó en edificis existents" i "Cartilla actuacions in situ en inspecció i avaluació preliminar"