Acomiadada Director Escola Politècnica Superior

Data de la notícia: 22-05-2013

Fa uns escassos minuts que acabe de signar el meu últim certificat provisional de títol a un dels nostres alumnes, ara ja egressat. Com a Director d'aquesta Escola Politècnica Superior durant aquests últims vuit anys, aquesta ha sigut una de les tasques que més m'ha agradat entre les diverses ocupacions que el càrrec comporta.
Per a mi, en aqueixa fulles de certificació de títol,  en les quals signe com a delegació del Rector, veia les hores de treball, sacrifici i superació que sens dubte han suposat per a tots i cadascun dels alumnes i alumnes el poder obtenir un títol en aquesta Escola. Sobre el mateix paper, també pinso en l'esforç del professorat a millorar sempre la seua docència perquè aqueix títol comprenga els coneixements que avui demanda la societat i tinga el valor que compense a l'estudiant el seu esforç per aconseguir-ho.

Aquests 8 anys han sigut una experiència apassionant tant en el plànol professional com en el personal. Sens dubte puc dir que he descobert una Escola i una Universitat que creia conèixer, també que ha sigut un privilegi compartir aquest esforç de crear una escola de referència, amb els companys tant del professorat, alumnat com del personal d'administració i serveis, als quals vull agrair en aquestes línies de forma sincera el seu treball, compromís i lleialtat.

Espere que tant jo com el meu equip hàgem estat a l'altura del que tots els membres d'aquesta Escola esperàveu, si no ha sigut així humilment us demane disculpes, encara que us garantisc que hem posat tota la nostra obstinació en la tasca de millorar dia a dia la nostra Escola.

A partir d'avui, serà Don Andrés Montoyo, triat director la setmana passada, el que pose rúbrica a aquests certificats provisionals de títol, així com passarà a ser el màxim responsable de l'Escola Politècnica Superior i al que li desitge la millor de les sorts en el seu acompliment.
No obstant açò com a última petició d'aquest director que ja deixa avui les seues funcions, si que em permet demanar-vos tant a alumnes com a professors que no us deixeu arrossegar per aquesta època de desmoralització sobre el nostre futur. Jo sempre he cregut que el futur no existeix ni existirà, el futur ho vam crear avui, el futur no és més que el que construïm cada dia en el nostre present, i en aqueixa etapa de creació sens dubte té un pes fonamental l'educació que avui impartim o rebem.

Una forta abraçada

Fernando Llopis Pascual
Director Escola Politècnica Superior  (Maig 2005-Maig 2013)
Universitat d'Alacant