XVI EDICIÓ DELS PREMIS EUROPEUS DE L'ARQUITECTURA TÈCNICA A la SEGURETAT EN LA CONSTRUCCIÓ.

Data de la notícia: 17-04-2013

Els professors del Departament d'Enginyeria Civil de la Universitat d'Alacant: D. Ramón Irles Més i D. Juan Carlos Pomares Torres, han rebut l'Esment d'Honor en la categoria d'Innovació i Recerca, pel treball ?Baranes provisionals d'obra resistents a impactes?.

Els professors del Departament d'Enginyeria Civil de la Universitat d'Alacant: D. Ramón Irles Més i D. Juan Carlos Pomares Torres, han rebut l'Esment d'Honor en la categoria d'Innovació i Recerca, pel treball “Baranes provisionals d'obra resistents a impactes”. L'acta del jurat ha destacat “la importància de la labor de recerca i la seua verificació mitjançant mètodes d'assaig, l'aportació del sector universitari, i particularment en aquest cas de la Universitat d'Alacant, a la millora de la seguretat en l'execució de les obres, realitzant un estudi crític de les condicions de seguretat d'un element fonamental per a garantir la seguretat en les obres, elaborant una eina útil per a la selecció de les proteccions col·lectives”.

Foto 1. Assajos de les baranes realitzats en el laboratori.
El lliurament del premi es va realitzar el passat 12 d'abril de 2013, en l'Edifici de Caballerizas. Sala Paranimf del Palau de la Magdalena (Santander). A aquest acte van assistir el President del CGATE, el President de CNC, el Fiscal General de l'Estat, el President de l'Associació Europea d'Experts en Edificació, l'Alcalde de Santander i el President del Govern de Cantàbria.

Foto 2. Acte de lliurament de l'Esment d'Honor, Santander, Abril 2013.
Més informació sobre la recerca en: