3a Edició del curs: Ofimàtica en el núvol amb Google

Data de la notícia: 17-04-2013

Logo Grande

Noves solucions de cost zero per a millorar la gestió empresarial.

Aquest curs ofereix solucions de cost zero per a millorar la gestió administrativa d'una empresa. Està orientat a alumnes que estan en últims cursos de titulacions universitàries, que hagen acabat recentment i que vagen a incorporar-se al mercat laboral, o bé, a persones que cerquen ocupació i vulguen adquirir coneixements d'ofimàtica en el núvol.

OBJECTIUS
  • Oferir una visió avançada a les suites d'ofimàtiques clàssiques (Microsoft-Office o LibreOffice).
  • Proporcionar als assistents noves visions de com l'ofimàtica en el núvol (ex.: Google Docs) pot ajudar a recaptar informació i gestionar-la, compartint part del procés amb col·laboradors i informant dels resultats mitjançant consultes web personalitzades d'una forma fàcil i eficaç.
  • Presentar formes de personalitzar i adaptar solucions per les mateixes persones que usen els sistemes (ex.: Google App Script).

CONVALIDABLE PER 2 CRÈDITS CECLEC

TAXES: 90€

CALENDARI DEL CURS: 21,23,28 i 30 de Maig de 2013 (20h en total)

INSCRIPCIÓ:

Inscripció en Secretaria del Departament de Tecnologia Informàtica i Computació (gestora Marisa Tristán). Universitat d'Alacant. Ed. Politècnica II, planta baixa (primer passadís dta.) Telèfon: 965903681 Correu: marisa.tristan@ua.es

INFORMACIÓ COMPLETA: http://ofimaticaenlanube.tk/