Difusió de la IIª EDICIÓ DEL SEMINARI: ¿Com promocionar reeixidament un Ben Cultural?

Data de la notícia: 15-04-2013

Un any més, des del Màster en Conservació del Patrimoni Arquitectònic, estem organitzant la IIª edició del seminari: ?¿Com promocionar reeixidament un Ben Cultural?? juntament amb les jornades ?Protegir les ruïnes ¿Arquitectura o Arqueologia?? dirigit pel professor Salvador Lara Ortega, i que se celebrarà els dies 25, 26, i 27 d'abril en el saló de graus de l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de València.

El seminari pretén exposar i analitzar les diferents estratègies i els criteris vàlids per a la promoció del Patrimoni Cultural mitjançant l'exposició de diverses experiències reeixides. També, la realització d'un taller on els alumnes, dirigits per experts en la matèria, dissenyaran un exemple que simule la gestió d'un expedient de impostació que permeta l'eficaç promoció d'un Ben Cultural.

Com a corol·lari del seminari s'exposaran diversos casos pràctics com el de l´Almoina, el Palau Real, la  Moreria de Sagunt i ?El Molinete? de Cartagena.

Ens agradaria poder anunciar-ho en la pàgina web de la seua escola i també via email i altres mitjans de difusió que disposen, amb la finalitat d'aconseguir la màxima difusió entre professorat, alumnes i *exalumnes.
Per a açò adjunt el programa detallat i el link per a la inscripció del curs: