La Química de les coses que ens agraden

Data de la notícia: 29-01-2013

La Química sembla ser l'aneguet lleig de la Ciència. S'ha associat a multitud dels problemes de les humanitat, des de malalties fins als problemes ambientals actuals. Però, açò és sempre així? La Química pot ser usada per al benestar de les persones i del medi ambient?

25 de Febrero de 11-12h
Salón de Actos Óptica

Cartell de la ponènciaEn aquesta ponència, dirigida per l'investigador del CSIC Bernardo Herradón, veurem com no solament és possible sinó que, a més, ja estem utilitzant productes químics que no solament no són perjudicials per a la naturalesa si no que a més, ens faciliten la vida. En aquesta xarrada, el Dr. Herradón, ens parlarà de la química de les coses que ens agraden, que usem de forma quotidiana i que sense ells tindríem multitud de problemes i una pitjor qualitat de vida. A més, si la Química ha sigut la causant de molts problemes, també pot ser la clau per a solucionar aquests i molts altres problemes que atribueixen a la humanitat.

Aquesta és una ponència que no et pots perdre si penses que tot el químic és dolent doncs et sorprendrà descobrir que no és així i et permetrà veure la Ciència i, més concretament, la Química com alguna cosa, que ben utilitzada, pot ser una eina molt útil per al nostre present i el nostre futur.