Curse PREVENCIÓ I INTERVENCIÓ ENFRONT DEL RISC SÍSMIC (Mòdul 2)

Data de la notícia: 30-07-2012
Visites: 2097

Logo Grande

Mòdul 2: FASE D'INTERVENCIÓ o FASE POSTSISMO del Curse 'Prevenció i Intervenció enfront del risc sísmic' que se celebrarà del 13 d'Octubre al 30 de Novembre de 2012. Organitzat pel Departament de Construccions Arquitectòniques.

La recent presentació del Decret 44/2011 en el qual s'aprova el Pla Especial enfront del Risc Sísmic a la Comunitat Valenciana (PERSCV) seguint les pautes de la Norma Bàsica de Protecció Civil, la Directriu Bàsica de Planificació de Protecció Civil davant el Risc Sísmic i la Llei de Protecció Civil i Gestió d'Emergències, ha suposat un pas més cap a davant en la prevenció i valoració de la perillositat i vulnerabilitat sísmica en la nostra comunitat valenciana.
Aquest document que estableix l'organització i procediments d'actuació en cas de terratrèmols té com a objectius específics, entre uns altres, la d'avaluar les conseqüències que aquest fenomen poguera ocasionar en tots els àmbits i la d'adoptar mesures per a la valoració de danys i posterior de rehabilitació d'habitatges.
Per aquest motiu, es proposa aquest curs orientat a la prevenció (mòdul 1) i la intervenció (MÒDUL 2) enfront del risc sísmic en edificació. Explicant per a la seua presentació amb docents i investigadors amb experiència en la gestió, diagnòstic i intervenció del patrimoni edificat, afectat pel fenomen sísmic.

Inscripció mitjançant sol·licitud de formulari al correu: dcarq@ua.es
Telèfon de contacte **DCA: 965903677