II Jornades Internacionals d'Arquitectura i Cooperació al Desenvolupament

Data de la notícia: 02-07-2012

Logo Grande

18 i 19 d'octubre de 2012 en l'Escola d'Arquitectura de la Universitat de Las Palmas de Gran Canària

L'Escola d'Arquitectura de la Universitat de Las Palmas de Gran Canària és l'encarregada de la realització de les II Jornades Internacionals d'Arquitectura i Cooperació al Desenvolupament que tindran lloc el  18 i 19 d'octubre DE 2012, en la ciutat de Las Palmas de Gran Canària, com a punt de trobada per a l'intercanvi d'idees i experiències entre els qui treballen en Cooperació Internacional al Desenvolupament en el camp de l'Arquitectura i de l'Hàbitat.

Aquestes II Jornades Internacionals reunirà a experts, professionals, cooperants, investigadors, docents i estudiants d'Europa, Àfrica i Amèrica Llatina, per a posar en comú els avanços en matèria d'Hàbitat en la Cooperació al desenvolupament, ja siga des de l'Àmbit Universitari, impulsant la presència d'aquests temes en la docència i la investigació aplicada al desenvolupament; des de la les ONGDs i la Societat civil, a través de projectes de desenvolupament; així com des de la labor d'impuls i suport de les Administracions Públiques a través de programes específics que incentiven accions de millora.

Esperant que aquestes Jornades siguen del seu interès, li convidem a participar indicant-li que està obert el termini de Recepció de RESUMS de Comunicacions fins al 22 de juliol de 2012. Adjunt podrà consultar el Programa provisional així com les Bases per a participar amb una Comunicació.

Per a més informació visite la web http://arcadia.arqpa.es, i no dubte a contactar a través del correu arqpa@ulpgc.es