Curs d'ofimàtica en el núvol: noves solucions de baix cost per a millorar la gestió administrativa i logística d'una empresa.

Data de la notícia: 23-05-2012
Visites: 1900

Logo Grande

Aquest curs permet augmentar la productivitat de la gestió empresarial diària utilitzant serveis per a col·laborar en l'elaboració de documents i automatitzar fluxos de treball. Està orientat a alumnes que estan curs últims cursos de titulacions universitàries, que hagen acabat recentment i que vagen a incorporar-se al mercat laboral, o bé, a persones que cerquen ocupació i vulguen adquirir coneixements d'ofimàtica en el núvol.

Per a més informació fes clic en la presentació, o bé, en la web del curs Ofimàtica en el núvol

Aquest curs està preparat per a un nivell bàsic o mitjà de coneixements d'ofimàtica i, com es pot augmentar la productivitat en gestions administratives en departaments com a recursos humans i logística.

Encara que no està directament orientat a titulacions d'informàtica, si és possible que el seu contingut li interesse a companys o coneguts d'altres titulacions o de l'àmbit empresarial.

En el lloc web del curs teniu més informació més detallada.