Treballe Fi de grau

Data de la notícia: 05-03-2012

Informació general sobre el **TFG.

El Treball Fi de Grau consisteix en un treball original a realitzar individualment en el qual l'estudiant desenvolupa un projecte en l'àmbit de les tecnologies específiques de l'Enginyeria Multimèdia de naturalesa professional en el qual se sintetitzen i integren les competències adquirides en al llarg de tota la titulació de Grau.

Segons el Buletí de la Universitat d'Alacant:

"L'alumnat de grau només podrà exposar la memòria del TFG davant el tribunal quan tinga pendent, per a finalitzar els seus estudis, dues assignatures, un màxim de 15 crèdits, i el Treball Fi de Grau. En el cas d'estudiants de màster, els ensenyaments oficials conclouen amb l'elaboració i defensa pública d'un Treball Fi de Màster segons la normativa sobre TFG/*TFM de la Universitat d'Alacant (BOUA de 31 d'octubre de 2012).”

És a dir,

L'alumnat podrà exposar la memòria del TFG quan tinga, com a màxim, dues assignatures pendents  i el propi TFG.

La metodologia utilitzada serà l'adreça de projecte final de grau: 100 %, mitjançant seminaris, tutories individuals i les activitats necessàries i **particularizadas en funció del treball a desenvolupar com Projecte Fi de Grau.

Aquest treball haurà de ser presentat i defensat davant un tribunal universitari.

La normativa a tenir en compte  sobre el  TFG ve determinat per:
-El reglament de TFG de la Universitat d'Alacant
-El reglament adaptat per la EPS sobre els TFG
-La normativa de permanència de la UA
-El pla d'estudis reflectit en la Memòria de Verificació de la Aneca i descrit en la fitxa corresponent del Pla d'estudis d'Enginyeria Multimèdia

altre, existeix un protocol d'actuació per a l'avaluació del TFg

DATES IMPORTANTS per al curs 2013/14 en relació amb el TFG:

Per a veure les dates actualitzades al curs acadèmic vigent, fer clic  AçI

LLIURAR PER A la LECTURA

La documentació següent ha de ser lliurada a través de l'eina UA Project de Campus Virtual.

Memòria del TFG
                Portada de la Memòria de TFG. (kit gráfico)

Plantilla pptx para POSTER
                Llibre d'Estil_EPS.

Resum del TFG, amb una extensió que no excedisca de les 500 paraules (format txt).

Pòster d'orientació vertical. L'estil del pòster serà lliure, encara que    haurà d'incloure obligatòriament el nom de la titulació i el curs acadèmic, així com el títol del TFG, i el nom i cognoms de l'estudiant. El pòster no ha d'incloure el nom dels tutors o tutores.

AVALUACIÓ DEL TFG

Documentació - Tutors:

La documentació següent ha de ser lliurada a través de l'eina UA Project de Campus Virtual.

Proposta de Tribunal (data-lloc-hora) (veure indicacions en la normativa)

Documentació - Tribunal

Avaluació individual dels membres del tribunal
       Acta d'avaluació global del TFG
       Comprovació de documentació

Una vegada acabada l'avaluació del TFG el secretari del tribunal ha de lliurar la documentació en l'oficina de Registre de la EPS I.