CSI·F lliura el primer premi en riscos laborals a un treball per a evitar els accidents en la construcció

Data de la notícia: 05-12-2011

El sindicat CSI·F ha reconegut al treballe ´Baranes de protecció per a forts impactes en obres de construcció o manteniment com el millor dels presentats a la XIII edició dels Premis d'Investigació i Estudis en Prevenció de Riscos Laborals. El conseller de Sanitat, Luis Rosat, i el president nacional de CSI·F, Domingo Fernández, van lliurar la placa de reconeixement i els 1.500 euros del guardó als seus autors, Juan Carlos Pomares i Ramón Irles, pertanyents al Departament d'Enginyeria de la Construcció de la Universitat d'Alacant.

El portaveu del jurat, el secretari autonòmic d'Administració Pública, Pedro García Ribot, va llegir la fallada que concedia el segon premi, ex aequo, als treballs ´Proposada de guia per a la vigilància de la salut del personal emprat de l'administració pública´ i ´Les agressions, un nou repte per a la prevenció dels riscos psicosocials´. El tercer i últim premi va recaure en l'estudi titulat ´La importància i la necessitat de la prevenció de riscos laborals en els centres docents´.

El president autonòmic de CSI·F, Daniel Matoses, va destacar, en un acte que va concloure passada la mitjanit del dijous en els salons Athenea de València, la importància d'aquests guardons “per a afrontar la xacra de la sinistralitat laboral”.