Dates d'exposició de Projecte Fi de Grau d'Enginyeria d'Edificació

Data de la notícia: 15-09-2011

En compliment de la normativa de Projecte Fi de Grau d'Enginyeria d'Edificació s'informa del lloc i dates d'exposició corresponents a la convocatòria de setembre de 2011. - Dpt. d'Enginyeria i Gestió de l'Edificació - Dpt. d'Enginyeria de la Construcció, Obres Públiques i Infraestructura urbana - Dpt. d'Expressió Gràfica i Cartografia

Alumnes del Dpto. d'Enginyeria i Gestió de l'Edificació

Professors Mª Francisca Gespes, Enrique Vicedo i Raúl T. Mora
SALÓ DE GRAUS DE LA POLITÈCNICA I

Les defenses del Projecte Fi de Grau d'Enginyeria d'Edificació dels alumnes corresponents al Dpt. d'Enginyeria i Gestió de l'Edificació, es realitzaran el dilluns 19 i dimarts 20 de setembre.

Els alumnes podreu utilitzar el mateix saló de graus (Politècnica I) per a fer les proves de les presentacions de Projecte Fi de Grau, durant el dijous 15 i divendres 16 de setembre. S'haurà d'informar a la consergeria de l'edifici, estant accessible des de les 16:00 a les 20:00 hores.

Alumnes del Dpt. d'Enginyeria de la Construcció, Obres Públiques i Infraestructura urbana (DICOPIU)

Professor Isaac Montava
Sala de Conferències del Departament d'Enginyeria de la Construcció, Obres Públiques i Infraestructura Urbana, en la Politècnica II,1ª planta, últim passadís.

Les defenses del Projecte Fi de Grau d'Enginyeria d'Edificació dels alumnes corresponents al DICOPIU, es realitzaran el dimecres 21 de setembre.

Els alumnes podreu utilitzar la mateixa sala de conferències (Politècnica II) per a fer les proves de les presentacions de Projecte Fi de Grau, durant el dilluns 19 de setembre a partir de la 16:00 hores.

Alumnes del Dpt. d'Expressió Gràfica i Cartografia

Professors Ricardo Irles, Raquel Pérez i Enrique Aparicio
SALÓ D'ACTES DE LA POLITÈCNICA IV

Les defenses del Projecte Fi de Grau d'Enginyeria d'Edificació dels alumnes corresponents al Dpt. d'Expressió Gràfica i Cartografia, es realitzaran el dijous 22 de setembre.

Els alumnes podreu utilitzar el mateix saló d'actes (Politècnica IV) per a fer les proves de les presentacions de Projecte Fi de Grau, durant el dimarts 20 i dimecres 21 de setembre. S'haurà d'informar a la consergeria de l'edifici, estant accessible des de les 16:00 a les 20:00 hores.