Vot anticipat

COMUNICADO DE LA JUNTA ELECTORAL DE LA ESCUELA POLITÉCNICA SUPERIOR

VOT ANTICIPAT

VOTO ANTICIPADO

La Junta Electoral de l’EPS comunica a tota la comunitat universitària que, segons determina elcalendari electoral, el període de vot anticipat serà del 9 al 13 de maig de 2011.

L'exercici del vot anticipat s’ha de fer en el Registre General de la Universitat d’Alacant, única iexclusivament en la oficina central, (situada en l'edifici del Rectorat), en la forma que disposa l'article 28 del Reglament Electoral de la Universitat utilitzant per a això la instància corresponent.

Se recorda que l'horari de l'oficina central del registre és:

• De dilluns a dijous: de 09:00h a 14:00h i de 16:30h a 18:30h
  • Divendres: de 09:00h a 14:00h

A continuació, a efectes informatius, es reprodueix el citat precepte del Reglament Electoral de la Universitat d'Alacant.

"Article 28. Vot anticipat

1. L'elector que vulga emetre el seu vot de forma anticipada haurà de fer-ho en els terminis previstos en el calendari electoral. L'emissió del vot anticipat exclou el dret a realitzar-ho presencialment.

2. L'elector es personarà en el Registre General i sol·licitarà exercir el seu dret a vot anticipat, prèviaexhibició del seu document d'identificació (DNI, permís de conduir, passaport o Targetad'Identificació Universitària -TIU).

3. El Registre General expedirà a l'elector, a sol·licitud del mateix, una certificació de la seuainscripció en el cens de la circumscripció on pertanga, un sobre de grandària gran, un altre menut i la papereta de votació.

4. L'elector, dins del termini establit a aquest efecte en el calendari electoral, introduirà la papereta en el sobre de menor grandària, i aquest, juntament amb la certificació d'inscripció en el cens, al seutorn, en el de grandària major. El sobre major ho dirigirà al president de la Junta Electoral ambindicació de la circumscripció i taula en la qual li correspon votar.

5. La Junta Electoral farà arribar la documentació relativa als vots anticipats als presidents de lestaules corresponents, els quals, una vegada finalitzada la votació i realitzada l'oportuna anotació devot en el cens, obriran el sobre major davant els membres de la taula i dipositaran el sobre menutdins de la urna procedent, procedint seguidament a barrejar els diferents vots, abans d'obrir la urna per a l'escrutini.”

El Secretari de la Junta Electoral de l’EPS

Fdo./Sgt. Antonio Pérez Carrió