Conferències Advergaming

Data de la notícia: 15-03-2011

2 Conferències sobre Advergaming el dijous 17 de març, una en la UA i una altra en la Sala Camon

Dijous que ve 17 de Març de 2011 i dins de les activitats que tant la Universitat d'Alacant com el centre Camon organitzen com a suport al nou grau d'Enginyeria Multimèdia, es van a celebrar dues conferències sobre Advergaming (ús dels videojocs com a suport publicitari), una al matí de 13:00 a 15:00 h. en l'aula 1-36X de l'Aulari I, i una altra a la vesprada de 18:00 a 19:30 h. en el centre Camon de l'Av. Ramón y Cajal 5 d'Alacant (enfront de Canalejas) , impartides ambdues per Rafael Castillo, director de l'àrea multimèdia de l'agència de publicitat interactiva Grup Enfoca i un dels professors del curs de prostgrado de Disseny i Creació de Videojocs en la Universitat d'Alacant.

Per a apuntar-se (requereix inscripció prèvia) i obtenir més informació sobre l'esdeveniment podeis acudir a l'enllaç:

Esperem la vostra assistència.
Una salutació.