Ja està ací el 4º nombre de la revista POLITÈCNICA !

Data de la notícia: 13-09-2010

Logo Grande

Ja tenim una nova revista, que la pots arreplegar en qualsevol dels edificis de la EPS. Per sobre de les nostres expectatives, gràcies a la molt bona implicació amb la qual ens hem trobat, 60 pàgines de temàtica molt variada, deixen veure de manera transparent, com es viu la *EPS. Ni un només anunci publicitari entela la informació.

Els nous graus generen una etapa il·lusionant, i açò es reflecteix en una revista plena d'il·lusió, noves propostes, noves estructures i una nova imatge. La portada, amb fotografia de Joaquín Alfaro, ens submergeix en un escenari màgic de llum i il·lusió, que tracta de representar la nova etapa que ens trobem.

Les curiositats de les ments més inquietes del professorat, activitats externes en què participen alumnes i professors, l'actualitat dels últims actes oficials, oferta de cursos, el més destacat de la ràdio *EPS, fotografies de les paelles, la trajectòria professional dels nostres egressats, la història del bar de la Poli i molt més és el que podràs trobar en POLITECNICA 04.

Amb aquesta cambra exemplar arriba un nou concurs dels PREMIS PARTICIPA, que tractarà de consolidar-se per a una revista més sòlida. Els premiats, els 3 que més participen optaran a dos Arq Mouse i una Xbox360, de Microsoft. Cada acció que realitzes, igual que en el concurs anterior, serà puntuada (escriure article, comentar, enviar foto, etc). En aquest nou concurs hauràs d'estar atent, perquè apareixen els nous punts flaix, que s'aniran anunciant en la versió digital, en qualsevol moment.

Per a més informació sobre el nou concurs accedeix a la versió digital: http://revista.eps.ua.es

Ara et toca a tu escriure, i ¿qui sap? Igual la Xbox acaba sent teua…