XARRADA SOBRE CARRERA PROFESSIONAL COM A ENGINYERA DE CAMINS, CANALS I PORTS

Data de la notícia: 16-03-2023

El 22 de març de 9 a 10.30 a l'aula A2/E13 tindrà lloc una xarrada carregue d'Altea Cámara, Enginyera de Camins, Canals i Ports per la UA presentant l'empresa DOF Engineers i els projectes professionals en els quals ha participat

La Direcció del Màster en Enginyeria de Camins, Canals i Ports convida el dimecres 22 de març de 9.00 a 10.30 a l'Enginyera de Camins, Canals i Ports Altea Cámara Aguilera, egressada de la UA, a fer una xerrada sobre les eixides professionals en l'àmbit de la redacció de projectes d'enginyeria civil i enginyeria estructural.

En aquesta xarrada es presentarà en primer lloc l'empresa DOF Engineers, una consultora internacional del sector de l'Enginyeria Civil, amb oficines a Espanya, Suècia i Grècia. I a continuació, Altea Cámara farà un repàs dels projectes més rellevants en els quals ha participat com a Enginyera de Camins, Canals i Ports, destacant el del Nou Pont del Quisi per a Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana.

Des de la Direcció del Màster en Enginyeria de Camins, Canals i Ports, convidem a totes i tots els estudiants del Grau en Enginyeria Civil i del Màster en Enginyeria de Camins, Canals i Ports,al fet que assistisquen al fet que assistisquen a aquesta activitat, així com al professorat d'aquestes titulacions.