Jornada Eixides Professionals en el Sector de l'Enginyeria Civil

Data de la notícia: 18-11-2021

Vols saber què t'espera en el teu futur professional en el sector de l'Enginyeria Civil? Seminari oferit per prestigiosos professionals del sector de l'Enginyeria Civil.

Acudeix al seminari organitzat pel Col·legi d'Enginyers Tècnics d'Obres Públiques, amb la col·laboració de l'Escola Politècnica Superior i el Departament d'Enginyeria Civil de la Universitat d'Alacant.
Participen els següents companys diplomats del Grau d'Enginyeria Civil i Enginyeria Tècnica d'Obres Públiques:
- Funcionària del Ministeri d'Interior. Direcció General de Trànsit. Govern d'Espanya.
- Funcionari del Ministeri de Transició Ecològica i Repte Demogràfic. Cap de Secció Mancomunitat dels Canals del Taibilla.
- Professional lliure del sector expert en estructures.
- Professional del sector expert en energia fotovoltáica.