Llançament del 'REPTE sofIA per a la llar'

Data de la notícia: 19-07-2021
Visites: 2029

Des de la Xarxa de Càtedres Telefònica al costat de Talentum i l'equip de Digital Home de Telefónica llancem el Repte de IA (Intel·ligència Artificial) per a la llar “REPTE SOFIA”, dirigit a estudiants  de les vostres universitats (estudiants o egressats entre 18 i 29 anys). L'objectiu és que aquests estudiants ens facen arribar les seues idees o propostes basades en aplicacions de IA per a fer la llar més sensible a les persones que l'habiten i que les puguen desenvolupar sota la mentorización de l'equip de Digital Home de Telefónica.

En la següent pàgina web s'arrepleguen tots els requisits, formularis i bases legals de participació: https://talentumtelefonica.com/retosofia/

El període d'inscripcions estarà obert des d'aquest moment fins al 17 d'octubre de 2021. A més, els guanyadors amb les millors idees i propostes desenvolupades rebran els següents premis:

Primer Premi: 3.000 €
Segon Premi: 1.500 €
Altres Premis addicionals extraordinaris.

Al setembre  mantindrem una sessió informativa (webinar) sobre aquest REPTE per a informar i donar més detalls a aquells estudiants que pogueren estigueren interessats i als seus professors.