Xarrada sobre Màrqueting d'aplicacions mòbils

Data de la notícia: 09-02-2020

La xarrada s'impartirà el divendres 14 de febrer a les 16.00 en el Saló de Graus de la Politècnica I

Hi ha una frase que es repeteix amb freqüència entre els desenvolupadors més veterans d'Apps Mòbils: Crear una aplicació suposa el 80% del treball, vendre-la suposa “l'altre 80%”. Aquesta enginyosa frase reforça l'evidència sobre la importància que té el màrqueting en la publicació de les aplicacions mòbils. Les labors de màrqueting han de desenvolupar-se des de diversos mesos abans del llançament, fins al cap d'aquest. En aquesta xarrada es presentaran les diferents fases per les quals travessa al llançament d'una aplicació, i les accions que haurem de realitzar en cadascuna d'elles per a augmentar les probabilitats d'èxit de les nostres aplicacions.

Aquesta xarrada s'emmarca dins de les activitats del Màster en Desenvolupament de Programari per a Dispositius Mòbils per al Mes Cultural de l'EPS, i està dirigida a tots els estudiants de Grau i Màster interessats en el desenvolupament d'apps mòbils. Suposa un interessant complement a la formació rebuda en les titulacions tecnològiques.

La xarrada serà impartida el divendres 14 de febrer a les 16.00 en el Saló de Graus de la Politècnica I per Rafael Castillo.

Foto de Rafael Castillo
Rafael Castillo

Soci, fundador i director de mitjans Interactius en Grup Enfoca, agència creativa digital amb seu a Alacant fundada en 2.000. Ha treballat per a clients com a Xocolates Valor, Terra Mítica, Tècniques Reunides, Joguets Moltó, Seagram's Gin, Down España, Grup Vithas, Llevantina i Solvia Banc Sabadell entre altres.

Soci i fundador del projecte School Cubes, una col·lecció d'aplicacions educatives per a dispositius iOS basades en l'aprenentatge mitjançant l'experimentació.

Desenvolupador indie de diversos videojocs i aplicacions per a dispositius mòbils i equips de sobretaula.