Cierre de la Secretaría de la Escuela durante las vacaciones

Data de la notícia: 20-12-2007

La unitat centralitzada estarà situada en la Secretaria de Ciències

Durant el període de vacances de Nadal, la Secretaria de l'Escola Politècnica romandrà tancada. A partir de les 13 h. del divendres dia 21 de desembre, el programa informàtic no permetrà emetre certificats en els centres.

La unitat centralitzada, que estarà situada en la Secretaria de Ciències únicament podrà emetre els següents certificats:

• Matriculació
  • Acadèmic Personal
  • Fitxa de l'alumne
  • Família Nombrosa

Del 26 al 28 de desembre i del 2 al 4 de gener
Horari de 9:00 a 14:00 h
Tf.: 965 90 35 57 / 965 90 34 00 ext. 32 84
Fax 965 90 37 81

A més estaran dipositats durant aqueix mateix període i es podran arreplegar allí els certificats sol•licitats prèviament en la Secretaria de l'Escola Politècnica.

QUALSEVOL TERMINI ESTABLIT PER PART DE L'ADMINISTRACIÓ DEL CENTRE, QUE FINALITZE ENTRE EL 22 DE DESEMBRE I EL 5 DE GENER ES CONSIDERARÀ INHÀBIL, QUEDARÀ INTERROMPUT I TORNARÀ A COMPUTAR DE NOU DESPRÈS D’AQUESTA DATA. EN EL CAS DE LA MODIFICACIÓ DE MATRÍCULA DERIVADA DEL RESULTAT DE LES CONVALIDACIONS, I ELS POSSIBLES RECURSOS SUSCITATS, EL TERMINI FINALITZA EL 15 DE GENER.