Obert el període d'inscripció al Mes de la Informàtica en la Universitat d'Alacant fins el 15 de Setembre (1 crèdit CECLEC)

Data de la notícia: 01-09-2007

Logo Grande

El Instituto Universitario de Investigación Informática (IUII) organiza durante el mes de octubre de 2007 el 'Mes de la Informática en la Universidad de Alicante'.

L'Institut Universitari d'Investigació Informàtica (IUII) organitza el mes d'octubre de 2007 el "Mes de la Informàtica en la Universitat d'Alacant". Aquest esdeveniment, que es durà a terme en el Museu de la Universitat d'Alacant, a més de donar a conéixer la investigació i l'oferta tecnològica de l'IUII, constarà de diverses exposicions i conferències que impartiran investigadors de reconegut prestigi en l'àmbit de la informàtica. Així mateix s'organitzaran distintes trobades tecnològiques amb empreses i institucions interessades en possibles col·laboracions amb l'IUII.

Reconeixement acadèmic: convalidable per un crèdit CECLEC.

La inscripció és gratuïta.

Els assistents a les jornades poden inscriure's en qualsevol de les 3 modalitats següents:

• Curs CECLEC. Dates d'inscripció: de l'1 al 15 de setembre.
  • Assistència a una jornada o més d'una. Dates d'inscripció: De l'1 al 15 de setembre.
  • Trobades tecnològiques. Dates d'inscripció: Abans del 15 de setembre.