Rebuts de la Trobada Internacional Fòrum Civitas Nova 2006

Data de la notícia: 28-06-2007

Si has lliurat la documentació de la Trobada Internacional FÒRUM CIVITAS NOVA 2006 per a sol•licitar el reconeixement de crèdits de lliure configuració pel diploma, hauràs d'arreplegar en la SECRETARIA de la EPS el rebut per a incorporar els crèdits al teu expedient. Tens de termini fins al dia 6 de juliol per a arreplegar i lliurar còpia del rebut pagat.

Si has lliurat el diploma amb errors en DNI o nom, hauràs de lliurar-lo correctament expedit.

Si tens el diploma de la trobada i no has arribat a temps de lliurar-lo, ho podràs fer en el pròxim curs. Amb la suficient antelació publicarem les dates de recollida de documentació. Si comproves que el teu diploma té dades incorrectes, posa't en contacte amb la institució que t'ho va expedir per a la seua correcció.