Premis Domogar a la Llar Digital

Data de la notícia: 28-05-2007

PRIMERS PREMIS DOMOGAR A LA LLAR DIGITAL, en col·laboració amb el Ministeri d'Educació i Ciència, i la Conselleria d'Empresa, Universitat i Ciència de la Generalitat Valenciana i patrocinadors com DILARTEC, ORBIS, MINIATEC I TAU CERÀMICA.

Els premis van dirigits a professors i estudiants d'últim grau de 1er. i 2do. cicle de les carreres d'ARQUITECTURA, ENGINYERIA INDUSTRIAL, TELECOMUNICACIONS i INFORMÀTICA. Poden participar registrant els seus projectes de fi decarrera en qualsevol de les 4 categories (Confort/Oci, Estalvi i Eficiència Energètica, Seguretat i Accessibilitat i Disseny Universal) i està ja obert el termini fins al 15 de novembre per a registrar-los.

Els premis s'entregaran en Fira València durant la celebració de DOMOGAR 2008, s'establix un premi de 3.000 € per a l'alumne o grup d'alumnes i de 3.000 € per al professor tutor del projecte, tenint com principal propòsit destacar aquells projectes en què es valoren els aspectes següents:

Innovació formal
Innovació funcional i d'ús
Possibilitats de realització tècnica i aplicació a la producció
Elecció de materials que respecten el medi ambient

Aquestos premis són com un repte entre les universitats espanyoles, que podran presentar els millors projectes relacionats amb el desenvolupament de la llar digital. D'aquesta manera, estudiants de tota Espanya competiran entre si a la recerca d'un guardó de caràcter únic en el programa nacional de la I+D, i es donarà la màxima publicitat del guanyador de cada una de les categories en revistes especialitzades i així mateix entre els empresaris possiblement interessats pels treballs presentats.

Més informació en el telèfon 96 386 14 07 de Fira València i en l'e-mail: emacias@feriavalencia.com