20 beques de la Fondazione CRT 'Master dei Talenti' (Master dels Talents)

Data de la notícia: 17-05-2007

La Fundació Caixa d'Estalvis de Torí (Fondazione CRT), entitat Autònoma sense fins de lucre que actua a favor del progrés social, Cultural i econòmic de les regions italianes de Piemonte i Vall de Aosta (www.fondazionecrt.it ), ha creat un projecte denominat "Màster dei Talenti" (Màster dels Talents).

La Fondazione CRT ocupa el tercer lloc en la classificació de Fundacions italianes, amb més de 100 milions d'euros atorgats en Obres socials al any.

El projecte “Màster dei Talenti” té com a finalitat organitzar Pràctiques a Itàlia per a estrangers acabats de llicenciar.Màster dels Talents oferix als acabats de llicenciar la possibilitat D'enriquir el seu propi curriculum vitae i millorar les seues competències per mitjà d'una experiència de pràctiques a Itàlia. Els llicenciats no deuen necessàriament parlar l'idioma italià i han de tindre menys de 30 anys.

La convocatòria “Màster dei Talenti” 2007 consistix a activar 20 Stages dins de l'estructura de:

- Universitat de Torí

- Politècnic de Torí

- Universitat de Piemonte Oriental "Amedeo Avogardo"

- Fundazione CRT

- Universitad de sciencias gastronòmiques

- School of Management de la Universitad de Torí

- Unione Industria-li de Torí

- Municipalitat de Torí

- Fondazione Piemontese per la Ricerca sul Càncer ONLUS

La Fundació CRT atorgarà una beca mensual als llicenciats Seleccionats, durant tot el període de les pràctiques. Els llicenciats que desitgen participar en el projecte “Màster dei Talenti”, hauran d'enviar a la “Fundazione CRT” l'imprés de Sol·licitud degudament omplit totes les dades relatives a les
Practiques peticions abans del 30 juny 2007.

El text complet de la convocatòria es pot trobar en la següent adreça:

Per a qualsevol informació es pot utilitzar la següent adreça de correu electrònic:

mastertalenti@fondazionecrt.it

Luigi Somenzari i Chiara Ventura