Conveni marc de col.laboració entre la Universitat d´Alacant y el Col.legi d´Enginyers de Camins, Canals i Ports

Data de la notícia: 27-04-2007

EL COL·LEGI D'ENGINYERS DE CAMINS, CANALS I PORTS I LA UNIVERSITAT D'ALACANT FIRMEN UN CONVENI MARC DE COL·LABORACIÓ

El rector de la Universitat d'Alacant, D. Ignacio Jiménez Raneda, i el degà del Col·legi d'Enginyers de Camins, Canals i Ports d'Alacant, D.Florentino Regalado Tesoro, han firmat el passat 18 d'abril, un conveni marc de col·laboració entre ambdós institucions.

El conveni contempla la promoció de Seminaris i Cursos sobre temes d'interés per a ambdós institucions, la cessió de la bibliografia del Col·legi a la Biblioteca Politècnica de la Universitat d'Alacant i l'ús de les instal·lacions esportives de la universitat pels col·legiats, de conformitat amb les normes establides per la UA a aquest efecte.

També establix la possibilitat de promoure convenis específics entre el Col·legi d'Enginyers de Camins, Canals i Ports i Departaments o grups d'Investigació de la Universitat.