Convocatòria de Premi a Treballs de Fi de Màster en Prevenció de Riscos Laborals, de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat d'Alacant

Data de la notícia: 23-04-2024

L'objecte d'aquesta convocatòria és la concessió, en règim de concurrència competitiva, del premi 2024 de l'Escola Politècnica Superior a Treballs Fi de Màster en Prevenció de Riscos Laborals. El termini per a sol·licitar l'ajuda s'obrirà a partir del 30 de juny i finalitzarà el 30 d'octubre de 2024 a les 23.59 h.

Requisits de les Persones Beneficiàries

Podran sol·licitar la condició de beneficiari i obtenir aquest PREMI l'alumnat que:

-Estiga matriculat en el Màster Universitari en Prevenció de Riscos Laborals
-Defense el Treball Fi de Màster en Prevenció de Riscos Laborals de la Universitat d'Alacant, entre el 07 de gener i el 29 de setembre de 2024.
-Haver obtingut una nota una nota mínima de 9.
-El Treball Fi de màster no ha d'estar publicat.
-Els Treballs Fi de Màster han d'estar dirigits per personal investigador de la Universitat de **alicante
-No haja sigut beneficiari/a d'una altra ajuda destinada al mateix objecte.

Les bases completes obren en BOUA de 15/04/2024: