Oberta el lliurament de les proposades participants en la XXXIV Edició del Concurs de Solucions Constructives Pladur

Data de la notícia: 17-04-2024

El lliurament en la plataforma es podrà realitzar fins al 23 d'abril de 2024. El dia 24 tindrà lloc l'exposició de panells i la seua avaluació per part del Jurat Local en la UA.

Ja està oberta la plataforma per al lliurament de les proposades participants en la XXXIV Edició del Concurs de Solucions Constructives Pladur en la web de Pladur.

Aquest lliurament es podrà realitzar fins al 23 d'abril d'acord amb l'indicat en les bases (https://premios.pladur.com/04-bases-ing/).

Els equips participants hauran d'imprimir els panells per a la seua avaluació i lliurar-los en el Laboratori d'Arquitectura de la EPS-IV el dia 24 d'abril de 2024 entre les 9.00 i les 10.30.

El Jurat Local resoldrà el 24 d'abril a les 11.00. I a les 13.30 s'anunciaran els resultats.