Tres estudiants del Màster en Enginyeria de Telecomunicació aconsegueixen tercer premi en la HUAWEI ICT COMPETITION 2023-2024

Data de la notícia: 28-03-2024

Els 'Huawei Boys' viatjaran a Istanbul (Turquia) per a arreplegar el tercer premi de la FASE EUROPEA. En l'esdeveniment Huawei anunciarà quins equips entre els guardonats viatjaran a la Xina a la FASE FINAL MUNDIAL.

Tres estudiants del Màster en Enginyeria de Telecomunicació de l'Escola Politècnica Superior de la UA han quedat tercers en la FASE EUROPEA D'HUAWEI ICT COMPETITION 2023-2024, celebrat dijous passat 7 de març de 2024.

El seu equip es diu "Huawei Boys" i està compost per:

1. Iván Montiel Martínez
  2. Rafael Mesa Ramírez
  3. David Romero
Tot l'equip, acompanyat per Julio Jornet, professor del Departament de Física, Enginyeria de Sistemes i Teoria del Senyal, viatjaran a Istanbul (Turquia) per al Lliurament del Premi d'Huawei ICT Competition i esdeveniment de Teacher Summit.

En aquest esdeveniment se'ls farà lliurament del tercer premi i els realitzaran una entrevista per a promocionar-los en mitjans de comunicació espanyols. A més, en aquest esdeveniment Huawei anunciarà els equips que viatjaran a la Xina a la FASE FINAL MUNDIAL.

Enhorabona i sort!!!

#orgull_EPS