#UAGames DevCon 2024

Data de la notícia: 18-03-2024

Esdeveniment que uneix a desenvolupadors de videojocs, estudis, projectes de videojocs i estudiants.

Després de l'èxit de les dues primeres edicions del #UAGames DevCon, arriba la tercera edició de l'esdeveniment que uneix desenvolupadors de videojocs, estudis, projectes de videojocs i estudiants. En la #UAGames DevCon 2024 s'ajuda els estudiants a entrar en la indústria del videojoc i a la indústria a conèixer i descobrir els nous talents en formació.

Egressats de la Universitat d'Alacant imparteixen xarrades sobre la seua experiència professional en empreses capdavanteres de videojocs com Electronic ArtsCrytek o Tilting Point, així com d'iniciatives pròpies indie, amb totes les seues lliçons apreses en cada cas. A més comptarem amb David Díaz Quintanilla, de GameHouse , que ens donarà la visió més professional de gran estudi de videojocs.

Els estudis formats per estudiants de 4t d'Enginyeria Multimèdia exposaran els seus videojocs en desenvolupament durant tota la jornada. Podreu ser els primers a provar-los i participar en els seus desenvolupaments aportant la vostra opinió i idees.

Us esperem, no us ho podeu perdre!

Més info: