Invitació Jornada BIM

Data de la notícia: 05-03-2024

Logo Grande

Jornada BIM dimecres 6 de mall en la Universitat d'Alacant, Edifici d'Òptica i Optometria ? Saló de Graus Alfredo Orts, de 16h a 20:30h.

El Col·legi d'Enginyers Tècnics d'Obres Públiques d'Alacant li convida a la Jornada BIM, presencial que tindrà lloc dimecres que ve  6 de mall en la Universitat d'Alacant, Edifici d'Òptica i Optometria – Saló de Graus Alfredo Orts, de 16h a 20:30h.

Des de CITOP Alacant et brindem l'oportunitat d'enriquir-te amb les experiències de professionals de prestigi en plans, estratègies i projectes BIM que ens transmeten com han superat reptes en la digitalització de la indústria de la construcció.

Jornada BIM Alacant (gratuïta) - Programa punxa ací

Dins del programa 2024 t'oferim una jornada en la Universitat d'Alacant, on podràs adquirir coneixements pràctics des de la transmissió d'experiències de professionals BIM, així com podràs reforçar els conceptes adquirits en els cursos online sobre metodologia BIM aplicada a la Contractació Pública, en cas que sigues un dels nostres alumnes.

Important INSCRIPCIÓ PRÈVIA