Visita de l'alumnat del Grau d'Arquitectura Tècnica a GRUP VALERO

Data de la notícia: 01-03-2024

Es tracta d'una activitat coordinada des del GAT i implica diverses assignatures. Es requereix inscripció prèvia.

Des del Grau d'Arquitectura Tècnica s'ha organitzat una visita a la fàbrica del Grup Valero, on participen diferents assignatures: Control de qualitat, Construcció d'elements no estructurals, Instal·lacions i Mesuraments.

Serà:
- Divendres 8 de març de 2024
- De 9.00 h a 13.30 h

La visita inclou un recorregut en les seues instal·lacions, on ens parlaran de la documentació que han d'aportar els fabricants dels materials que subministren en obra. Així com dels diferents tipus d'encofrats per a elements estructurals que fabriquen i tipus de formigons més adequats. També veurem que aïllaments tèrmics i acústics compleixen amb les exigències del CTE.

El grup d'estudiants ha de ser reduït i podran realitzar la visita les 25 primeres persones que s'inscriguen, el termini per a inscriure's és des del dimecres 14/02/2024 fins al dilluns 01/03/2024.
Inscripció en el següent enllaç:

T'esperem!!