Tallers amb PEYGRAN i GRUP PUMA a estudiants del Grau en Arquitectura Tècnica

Data de la notícia: 27-02-2024

La setmana passada es van impartir dos tallers d'especial interès per a l'estudiantat d'Arquitectura Tècnica amb la col·laboració de PEYGRAN i GRUP PUMA

Dins de les activitats de divulgació científica que s'han organitzat dins del Mes Cultural i de Divulgació de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat d'Alacant, van ser realitzats la setmana passada tallers per part de dues empreses espanyoles, líders en el sector de la construcció, que són PEYGRAN i el GRUP PUMA.

A primera hora Didier García va realitzar un taller on va mostrar la col·locació i la regulació dels paviments elevats exteriors.

A continuació, María Teresa Ruiz i el seu equip van realitzar un taller per a donar-nos a conèixer el sistema SATE, la seua correcta col·locació i les patologies més comunes. Va dur a terme una demostració in situ de les diferents fases en les quals va poder participar l'estudiantat.

El professorat organitzador dels tallers van ser Encarnación García, José Antonio Huesca i Paqui Gespes; gràcies per proposar unes activitats tan interessants especialment per a l'estudiantat del Grau en Arquitectura Tècnica. Moltes gràcies a la seua vegada a les empreses i els seus professionals per la col·laboració.

Fins a la pròxima!

#mescultural2024