Així va ser la III Olimpíada d'Informàtica de la Comunitat Valenciana en la seu Universitat d'Alacant

Data de la notícia: 18-02-2024

Com va ser i relació de les persones premiades. Enhorabona!

El passat 26 de gener va tenir lloc la III Olimpíades d'Informàtica de la Comunitat Valenciana en la Universitat d'Alacant, la XI edició d'aquestes Olimpíades del Saber a l'Escola Politècnica Superior. Amb ella s'inicia la primera de les Olimpíades que se celebren al llarg d'aquest curs en l'EPS.

Es va desenvolupar una vegada més simultàniament en la Universitat de València (117 participants) i en la Universitat d'Alacant (85 participants).

Les alumnes i els alumnes inscrits es van enfrontar al repte de diversos problemes de programació de complexitat creixent, que van haver de resoldre utilitzant C/C++, Python o Java. El rànquing en totes dues universitats va poder seguir-se en temps real, gràcies a que els problemes són avaluats per un jutge automàtic conforme es lliuren. El final en aquesta edició va ser molt renyit i el professorat responsable en la UA va haver de dirimir empat entre segon i tercer premi, i entre alguns dels premis accèssits.

Relació dels tres primers premis:
  • Primer lloc: Carlos Villagordo Espinosa (King's College Alacant, Alacant)
  • Segon lloc: Andrey Khodyrev (IES Mare Nostrum, Torrevella)
  • Tercer lloc: Pedro García Lillo (IES María Blasco, Sant Vicent del Raspeig)

Relació de premis accèssits:
  • Quart lloc: Raúl Mata López (IES Cayetano Sempere, Elx)
  • Cinquè lloc: Alejandro Gil Compañ (IES María Blasco, Sant Vicent del Raspeig)
  • Sisè lloc: Laura de la Casa López (IES María Blasco, Sant Vicent del Raspeig)
  • Setè lloc: Elena Boix Miralles (IES La Foia d’Elx, Elx)
  • Vuitè lloc: Alí Rezzak Limam (IES Leonardo da Vinci, Alacant)
  • Novè lloc: Sergio Gómez Orts (IES María Blasco, Sant Vicent del Raspeig)
  • Desè lloc: Julio Alfonso de la Torre León (IES María Blasco, Sant Vicent del Raspeig)