Visita a l'EPS d'estudiants del CIPFP CANASTELL de Sant Vicent del Raspeig

Data de la notícia: 22-01-2024

Dijous passat l'alumnat deº 2 curs de Mecatrònica Industrial del CIPFP CANASTELL va ser rebut en el laboratori on desenvolupen la seua activitat BioFab i l'associació [artefactes] en la UA.

Dijous passat 18 de gener vam rebre en el nostre centre a joves del CIPFP CANASTELL de Sant Vicent del Raspeig. En la seua visita, l'alumnat de 2n curs de Mecatrònica Industrial va realitzar un taller coordinat pel professor Javier Esclapés sobre Fabricació Additiva Avançada i Digitalització. El taller va tenir lloc en l'Àrea 3D del Departament d'Expressió Gràfica, Composició i Projectes, de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat d'Alacant, concretament en el laboratori on desenvolupen la seua activitat BioFab (Unitat Mixta d'Investigació en Disseny i Fabricació Biomèdica) i l'associació [artefactos].

A través d'aquest taller l'alumnat va aprofundir en els diferents materials tècnics, les seues possibilitats i aplicacions, i, en el procediment, paràmetres i postprocesado tant de la impressió amb estereolitografía com l'escanejat 3D.

+Info en: EL ALUMNADO DE MECATRÓNICA INDUSTRIAL DEL CIPFP CANASTELL PARTICIPA EN UN WORKSHOP EN FABRICACIÓN ADITIVA AVANZADA Y DIGITALIZACIÓN EN BioFab EN LA UNIVERIDAD DE ALICANTE – CIPFP CANASTELL (gva.es)