Recorregut arquitectònic per La Nucia

Data de la notícia: 22-12-2023

Estudiantat i professorat del Grau en Arquitectura Tècnica de la Universitat d'Alacant han gaudit d'un recorregut arquitectònic per alguns dels edificis més emblemàtics de La Nucia.

Aquest matí, l'alumnat i part del professorat d'Arquitectura Tècnica de la Universitat d'Alacant han gaudit d'un recorregut arquitectònic per alguns dels edificis més emblemàtics de La Nucia de la mà del reconegut arquitecte José Luis Campos de l'estudi d'arquitectura Crystalzoo.

El recorregut s'ha iniciat en l'edifici municipal
 Lab Nucia (Laboratori d'Empreses de La Nucia) que va obtenir el premi internacional del portal web Architizer A+Awards en 2020, seguit de l'edifici en construcció Smart Tourist Office, on hem pogut veure part de l'execució d'aquest, per a acabar en l'edifici Estadi Olímpic Camilo Cano i camp de futbol.

Una experiència enriquidora!