Programa pilot 'Jo t'ajude amb les Mates'

Data de la notícia: 22-12-2023

Dirigides a estudiants de grau de cursos superiors a primer, amb altes habilitats per a les Matemàtiques i amb una especial predisposició i capacitat per a transmetre aquest coneixement.

L'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat d'Alacant, posa en marxa el programa pilot “Jo t'ajude amb les Mates”.

Aquestes ajudes estan dirigides a estudiants de grau de cursos superiors a primer, amb altes habilitats per a les Matemàtiques i amb una especial predisposició i capacitat per a transmetre aquest coneixement a l'estudiantat de primer amb dificultats en aquesta matèria.

Podran obtenir la condició de beneficiari i sol·licitar aquesta ajuda l'alumnat que:
  • Aquest matriculat en la Universitat d'Alacant durant el curs 2023/2024 en estudis de grau, en cursos superiors a primer, en la EPS.
  • Tinga disponibilitat horària (demà i/o vesprada) per a la realització d'aquestes sessions per a un mínim de 10 hores i un màxim de 20 hores mensuals.
  • Haja obtingut una qualificació mitjana igual o superior a 8 en les assignatures relacionades amb les Matemàtiques cursades en el grau.
  • No siga beneficiari d'una altra ajuda destinada al mateix objecte.
L'estudiantat sol·licitant que resulte ser admès perquè verifiquen les condicions anteriors, per a poder optar a ser beneficiari d'aquesta ajuda, ha de superar una prova que consistirà en la resolució i exposició de la resolució d'un exercici de matemàtiques de nivell bàsic de primer de grau, valorada amb un màxim de 10 punts, on s'avaluaran les aptituds de l'estudiant per a la realització de les tasques que se'ls assignaran, es valoraran no sols els seus coneixements en la matèria sinó també les seues habilitats a l'hora de transmetre'ls als seus companys i companyes de primer curs de grau. Es prendrà com a requisit indispensable, l'obtenir una qualificació mínima de 5 punts en aquesta prova com a requisit necessari per a ser beneficiat amb aquesta ajuda.

El nombre d'ajudes que s'assignarà serà d'un màxim de 6. La dotació de l'ajuda serà de 10 € per cada hora de participació en cadascuna de les sessions. La duració serà d'un mínim d'un mes i un màxim de tres mesos durant el curs acadèmic 2023/2024. Cada estudiant podrà rebre fins a un màxim de 600 euros (3 mesos, 20 hores per mes).

El termini de presentació de sol·licituds comença l'endemà a la publicació en BOUA d'aquesta convocatòria d'ajuda i finalitza el 15 de gener de 2024 a les 23.59 hores.

Inscriu-te ací: https://cvnet.cpd.ua.es/uaCuestionarios/preguntas.aspx?idcuestionario=181498&idioma=es

Per a més informació, pot consultar la convocatòria: https://www.boua.ua.es/es/acuerdo/46221