El Vicerectorat d'Igualtat, Inclusió i Responsabilitat Social premia el TFG i TFM de quatre estudiants de l'EPS

Data de la notícia: 12-12-2023

El lliurament de premis va tenir lloc el dilluns 11 de desembre de 2023 a la Sala Multimèdia de Rectorat de la mà de la vicerectora d'Igualtat, Inclusió i Responsabilitat Social de la Universitat d'Alacant, Eva Espinar.

El Vicerectorat d'Igualtat, Inclusió i Responsabilitat Social va fer lliurament ahir dels premis contemplats en quatre convocatòries per a premiar treballs de fi de grau (TFG) i de fi de màster (TFM). Emmarcats en les càtedres de Responsabilitat Social, Bretxa Digital Generacional i Cultura Gitana, els guardons reconeixen treballs relacionats amb aquestes temàtiques i que hagen sigut defensats en la Universitat d'Alacant durant el curs 2022-2023.

Els tres TFG i el TFM defensats a l'Escola Politècnica Superior que han resultat premiats constitueixen exemples de com contribueixen a la societat de les persones que diplomen en les nostres titulacions.

Les persones de l'EPS guardonades pel seu treball en aquesta ocasió han sigut les següents:

En relació a l'Agenda 2030 i els Objectius de Desenvolupament Sostenible,
  • Esther Canet Font (Grau en Arquitectura Tècnica). Accèssit TFG. Títol: “Comparativa dels diferents sistemes d'avaluació ambiental de l'edifici. Cas pràctic: Habitatge unifamiliar aïllat, a Alacant”.
  • Georgi Vangelov Tanchev (Màster Universitari en Arquitectura). Millor TFM. Títol: “City hubs: Transformant la intermodalitat urbana”.

Per part de la Càtedra de Responsabilitat Social,
  • Candela Utrero Romero-Hombrebueno (Grau en Enginyeria Multimèdia). Millor TFG. Títol: “Disseny i desenvolupament d'una aplicació per a facilitar el reciclatge utilitzant aprenentatge automàtic”.

Per part de Càtedra sobre Bretxa Digital Generacional,

• Andrés García Miras (Grau en Enginyeria Multimèdia). Millor TFG. Títol: “Disseny i desenvolupament d'una app per a traçabilitat de tasques i treballs d'un fuster”.

La vicerectora d'Igualtat, Inclusió i Responsabilitat Social de la Universitat d'Alacant, Eva Espinar, va presidir l'acte, acompanyada pel director del Secretariat de Responsabilitat Social, Roberto Mohedano, i per les directores de les càtedres de Cultura Gitana, Clarissa Ramos, sobre Bretxa Digital Generacional, Natalia Papí, i de Responsabilitat Social, Irene Baix.

Nota de premsa:

Moment de l’acte de lliurament de premis.