Elena Agulló Mertens, enginyera biomèdica per la UA, ha obtingut tercer premi nacional pel seu Treball Fi de Grau

Data de la notícia: 28-11-2023

Elena Agulló Mertens, egressada en Enginyeria Biomèdica, ha obtingut el tercer premi en el concurs nacional de Treballs de Fi de Grau organitzat per la Societat Espanyola d'Enginyeria Biomèdica (SEIB) i la Federació d'Empreses de Tecnologia Sanitària (FENIN).

Durant el Congrés Anual de la Societat Espanyola d'Enginyeria Biomèdica celebrat del 22 al 24 de novembre de 2023, va tenir lloc el concurs nacional de Treballs de Fi de Grau d'Enginyeria Biomèdica, organitzat per la Societat Espanyola d'Enginyeria Biomèdica (SEIB) i la Federació d'Empreses de Tecnologia Sanitària (FENIN).

En representació del Grau en Enginyeria Biomèdica de la Universitat d'Alacant va assistir l'egressada Elena Agulló Mertens, presentant el seu treball titulat "Estudi numèric per a la consolidació mitjançant fixació de fractures verticals en coll de fèmur" i que va ser dirigit pel professor David Bru Orts.

Després de la deliberació del jurat, Agulló Mertens va obtenir el TERCER PREMI a nivell nacional. Enhorabona, Elena!

#orgullEPS
#orgullUA