L'Acte de Graduació de l'Escola Politècnica Superior es va celebrar en el Paranimf divendres passat

Data de la notícia: 27-11-2023

El 24 de novembre de 2023 prop de 400 estudiants van rebre el seu diploma en l'Acte de Graduació de l'Escola Politècnica Superior.

Divendres passat 24 de novembre es va celebrar en el Paranimf l'Acte de Graduació de l'Escola Politècnica Superior per a l'estudiantat diplomat en el curs 2022-2023.

Les titulacions es van distribuir dos torns. El primer torn va tenir lloc a les 17.30 i el segon a les 20 hores. En el primer torn actue, en nom de la rectora, Rafael Molina, vicerector de Transformació Digital, i en el segon torn va ser Salvador Ivorra, vicerector d'Infraestructures, Sostenibilitat i Seguretat Laboral.

Entre els dos torns van rebre el seu diploma de graduació un total 400 estudiants. L'acte de graduació és sempre un esdeveniment especialment emotiu i des d'aquest centre agraïm la seua presència i la dels seus acompanyants.

També agraïm la presència de tots els càrrecs acadèmics i companys docents assistents. Moltes gràcies, un any més, als representants de col·legis i associacions professionals, i de Caixa d'Enginyers, per la seua participació.

Ja és possible visualitzar com van ser els dos actes en el següent enllaç:

Els enllaços al vídeo i, posteriorment, a les fotografies, es mantindran publicats en la web:

Les fotografies també es pujaran a dos àlbums en Facebook d'EPSAlicante.

Enhorabona!!!

#orgull_EPS