Andrea Cabanes i Oksana Horodytska, guardonades amb el 'Premi Emprén Dóna Universitat d'Alacant'

Data de la notícia: 08-11-2023

És un dels premis atorgats per l'Associació Dones Emprenedores Emprén Dóna en la gala que va tenir lloc el passat 4 de novembre en el Centre de Congressos Ciutat d’Elx.

Andrea Cabanes i Oksana Horodytska són cofundadores de Fych Technologies, una empresa situada al Parc Científic d'Alacant. Enginyeres químiques de formació, posseeixen una dilatada trajectòria com a investigadores i, sobretot, com a dones emprenedores. Han superat les dificultats de desenvolupar una idea innovadora des de la seua concepció fins a la seua aplicació industrial amb valentia, decisió i tenacitat; el que els ha guanyat diversos premis al llarg de la seua trajectòria.

El més recent ha sigut el "Premi Emprén Dóna Universitat d'Alacant", guardó que els va atorgar L'Associació Dones Emprenedores Emprén Dóna el passat 4 de novembre en el Centre de Congressos Ciutat d'Elx. Van rebre el premi de mans de la vicerectora de Transferència, Innovació i Divulgació Científica, María Jesús Pastor.

Amables, treballadores, intel·ligents i lluitadores. Sempre hem pogut comptar amb elles per a col·laborar amb els diferents projectes de l'Escola Politècnica Superior: acullen estudiants en pràctiques, participen en el programa "Vull Ser Enginyera", en les presentacions de les titulacions de grau, en les xarrades motivacionals per a promoure l'emprenedoria entre l'alumnat, en el Mes Cultural i de Divulgació de la EPS

Moltíssimes felicitats des de l'Escola, sou un orgull per al nostre centre. Enhorabona!

#orgullUA
#orgullEPS

Imatges extretes d'Actualitat Universitària UA.

Nota de premsa: