Fira Online d'Ús de l'Institut de l'Enginyeria d'Espanya

Data de la notícia: 06-11-2023

Davant l'èxit de l'última edició, l'Institut de l'Enginyeria d'Espanya organitza de nou la Fira Virtual d'Ús d'Enginyers, que se celebrarà durant els dies 22 i 23 de novembre de 2023.

Es tracta d'un espai de trobada virtual entre perfils enginyeria, siguen estudiants d'últims cursos o ja diplomats amb experiència, i un conjunt d'empreses i entitats de les diferents branques de l'enginyeria espanyola.

És la millor manera de posar en contacte a Empreses amb estudiants d'Enginyeria diplomats amb experiència.

L'última edició d'aquesta fira va tenir més de 2.000  visites des de l'obertura del pre*-registre i es van arreplegar més de 600 CVs.

Aquests números converteixen a aquesta fira virtual d'ocupació en una de les eines de més alt rendiment que tenen a la seua disposició les empreses en els seus processos de reclutament.

Podràs parlar en directe amb els visitants i empreses o fins i tot generar entrevistes online. Registra't ja i puja el teu CV, totes les empreses participants tindran accés a ell.

¡No ho dubtes més i inscriu-te ja!

Més informació: https://feriaiie.easyvirtualfair.com/landing