Guanyadors en CIENCIATHON 2023

Data de la notícia: 25-10-2023

LA V edició d'aquesta Marató de Ciència i Tecnologia ha tingut lloc del 20 al 22 d'octubre sota el lema 'Desafia al càncer amb idees innovadores i enfronta't al repte de l'Associació Espanyola Contra el Càncer'.

Abdellah Hantoute i Lorena Lucero Rodríguez, estudiants del grau i del màster en enginyeria informàtica, respectivament, a l'Escola Politècnica Superior,
han sigut guanyadors, al costat de José Manuel Gutiérrez Sánchez i Bruno Aguilar Aquino, del Cienciathon 2023.

L'esdeveniment va tenir lloc al Parc Científic d'Alacant. Van participar fins a un total de set grups multidisciplinaris d'estudiants que, després de 48 intenses hores, van sorprendre el jurat amb idees innovadores dirigides a donar a conèixer als ciutadans els serveis que pot oferir l'Associació Espanyola Contra el Càncer (AECC).

La proposta de l'equip guanyador, “Línia Vida”, apostava per un reposicionament total dels accessos de les persones a la AECC, per a aconseguir que aparega com a primer resultat en introduir en Google la paraula “càncer”. Per a això van plantejar una campanya de posicionament basada en Intel·ligència Artificial i amb publicitat dirigida en diverses xarxes socials.

¡Enhorabona!

Imatges extretes d'Actualitat Universitària